Avatar billede Dan Hansen Juniormester
21. marts 2008 - 08:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Warning: Cannot modify header information

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at D:\Domains\danhansen.dk\wwwroot\wp-admin\install.php:1) in D:\Domains\danhansen.dk\wwwroot\wp-admin\install.php on line 17

Dette er den fejl jeg får på mit domæne danhansen.dk.
Nogen der ved hvad og hvorfor.
Jeg har taget wordpress filen - pakket ud og uploaded!
Ikke ændret noget!
Avatar billede m_bold Praktikant
21. marts 2008 - 10:50 #1
Der kan være flere årsager, men jeg har ofte mødt den advarsel, når man allerede har udskrevet noget på skærmen og derefter forsøger at forwarde brugeren til en anden side. Det kan man ikke, når der er udskrevet noget på skærmen.
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
29. marts 2008 - 20:50 #2
jeg kopierede en gammel version.
Har fundet ud af, at det er fordi de nye versioner af wordpress har problemer på windows servere og der skal laves en bestemt udgave af en bestemt fil... det kan jeg så heller ikke få til at virke... vil jo gerne have den nyeste udgave på mit domæne, men så længe windows servere og wordpress har det lille problem mellem hinanden, må jeg holde mig til en ældre udgave :(
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
29. marts 2008 - 20:52 #3
sorry - rodede det hele sammen nu - det var den fejl jeg løste og dermed så kom til den fejl jeg beskrev her...
Har forsøgt at gennemgå alle filer og sikre mig der ikke er skjulte linieskift eller mellemrum.... det virker stadig ikke.. :(

Det er en ældre udgave der ligger der lige nu - men i løbet af næste uge, vil jeg ligge den nye udgave på igen og se om ikke jeg kan få løst problemet :)
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
05. juli 2008 - 15:36 #4
Jeg har fået det til at virke - har skiftet udbyder ... hehe :D og på deres server fungere det hele fint.