Avatar billede twoshoes Nybegynder
20. marts 2008 - 13:42 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Søger freelance programmør

Hej jeg søger en eller flere programmører, som vil indgå et tæt samarbejde med mig.

Jeg har i flere år udviklet et site,som nu er blevet meget stort og hvor vi skal ind i flere lande.

Du skal have tjek på asp, my-sql, j-script og html.

Du får stillet en opgave og estimere selv tiden. Dog med fare for at vi ikke får opgaven, hvis vi er for dyre eller for langsomme. Men det er sjældent.

Jeg holder til i Nykøbing F og det ville være rimeligt rart, hvis jeg kan finde et par dygtige gutter eller gutinder i mit nærområde, men ellers er jeg frisk på et samarbejde ligegyldigt hvor.

Du skal være grundig og tage ansvar for det du laver for mig. Og alt hvad der bliver lagt online skal være testet i frontend, da vi har en stor e-commerce løsning, som gerne må være online hele tiden, uden at siderne melder fejl eller helt mangler:)

Jeg har kørt firma i 10 år, så både det økonomiske og det praktisk kører på skinner, så vi mangler bare lige dig.

Kommende opgaver:
Sprogmodul
cms udbygning
oprydning i database
variantsystem
rettelsesopgaver i mindre omfang.

Lad mig høre fra jer.

Jesper Stiedl
Avatar billede thomas_b Nybegynder
20. marts 2008 - 15:20 #1
Du kan skrive lidt nærmere omkring dine projekter til mig på man@muleen.dk
Avatar billede cpufan Juniormester
20. marts 2008 - 15:24 #2
det lyder spændende og seriøst.

jeg er helt klart interesseret, jeg bor dog i den anden ende af landet

du kan komme i kontakt med mig på info@icode.dk

så kan jeg maile dig nogle ref's og data...
Avatar billede olebole Juniormester
20. marts 2008 - 16:44 #3
<ole>

Hvad regner du med at betale? En seriøs freelance-programmør får du ikke for under 500-1000 kr/time. Er det noget, du har med i overvejelserne?

/mvh
</bole>
Avatar billede hnteknik Novice
21. marts 2008 - 13:55 #4
Styr på ASP, Access/MSSQL/MYSQL og rodet med sprogstyring via XML.
Har før med held arbejdet med underentreprise. Send evt. info til henrik snabela cybit.dk

Bor i Nord kbh men kender da NF.

olebole  - jeg går ud fra, at man giver et bud på en opgave og så er timeprisen vel ikke så vigtig.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. marts 2008 - 14:30 #5
hn>

Jeg tror at Ole spoerger fordi der tit efterspoerges freelancere med en totalt
urealistisk forstaaelse for hvad software udvikling koster.

Det lyder dog som om spoerger i dette spoergsmaal har lidt erfaring, saa han bliver
naeppe overrasket over at udviklere gerne vil have penge for deres arbejde.

PS: "og estimere selv tiden" lyder for mig som timepris ikke fastpris.
Avatar billede olebole Juniormester
21. marts 2008 - 16:33 #6
Jeg spørger præcis af den årsag, Arne nævner. Det er mere end almindeligt, at folk opretter spørgsmål om opgaver, der vil resultere i en timeløn på 20-50 kr - og såmænd også folk, som ellers virker erfarne.

"jeg går ud fra, at man giver et bud på en opgave og så er timeprisen vel ikke så vigtig." >> Nu nævner du selv tidsestimater - du går formodentlig ikke udfra, at 'et bud på en opgave' ikke falder ud af den blå luft.

Et begavet bud på en opgave må naturligvis forholde sig til et tidsestimat - sammenholdt med en ønsket timepris. Ellers er det næppe muligt at få en forretning ud af sit fag  ;o)
Avatar billede olebole Juniormester
21. marts 2008 - 16:34 #7
- og der skulle selvfølgelig stå:
    "du går formodentlig ikke udfra, at 'et bud på en opgave' falder ud af den blå luft."
Avatar billede twoshoes Nybegynder
23. marts 2008 - 11:51 #8
interesserede kan skrive til min email på info@neuroweb.dk
Avatar billede olebole Juniormester
23. marts 2008 - 14:22 #9
Det forstår jeg godt, men nu da du har skrevet, hvad du kræver, ville det da vel ikke være for meget at du bare cirka fortæller, hvad du agter at yde til gengæld. Mange her på Eksperten er blevet trætte af at reagere på opgaver, der så interessante ud - blot for at blive holdt for nar med et uforskammet lavt løntilbud.

Hvorfor ikke bare komme ud af busken og sige, hvad du forestiller dig give?  :)
Avatar billede twoshoes Nybegynder
23. marts 2008 - 14:41 #10
Ole Bole.. der står i min annnonce, at jeg har 10 års erfaring i faget og IKKE erfaring med folk på 10 år:)
Avatar billede twoshoes Nybegynder
24. marts 2008 - 13:28 #11
Det er svært at sætte antal timer på omkring arbejdet, da det kan svinge meget. Men man må påregne omkring 30 timer ihvertfald per måned og helst flere.

Men for mit vedkommende søger jeg programmører, som har lysten til at være med til at skabe og udvikle over en lang periode, hvilket vil sige at vi kommer til at snakke meget og gerne i flere år, hvis vi ellers kan holde hinanden ud.

Timepris og samarbejde, samt geografisk placering og fast freelancearbejde er for nogle volapyk, men for mig er det lige ud af posen, men det er noget vi snakker om per telefon og ikke over et medie, bare fordi det giver mulighed for det. Jeg er meget seriøs omkring det vi laver og det har intet med penge at gøre, men noget der kommer indefra.
Avatar billede cpufan Juniormester
24. marts 2008 - 15:00 #12
svar