Avatar billede darknezzdell Nybegynder
20. marts 2008 - 11:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Scheudule Task kører ikke når administrator er logget af

Hej

Har et problem med Schedule Task, som I måske kan hjælpe med.

Jeg er forholdsvis ny på Server 2003 Enterprise og har lavet et VBS script til backup af serveren.

Scriptet har jeg lagt ind i Schedule task og det kører også fint, indtil jeg logger af Serveren. Derefter starter scriptet ikke.

Har jeg overset nogle rettigheder, siden scriptet ikke starter?
Avatar billede venturer Nybegynder
20. marts 2008 - 17:11 #1
Under Properties for jobbet skal du på "Task" fanebladet være sikker på at der ikke er flueben i "Run only if logged on". Du skal også være sikker på at der i "Run as:" feltet står et gyldigt brugernavn og at der selvfølgelig er udfyldt et gyldigt password. Denne konto skal også have rettigheder til at udføre de kommandoer du har i dit VB script.
Avatar billede darknezzdell Nybegynder
27. marts 2008 - 11:19 #2
Har lige dobbelt tjekket alt under selve opgaven. Den bliver kørt af adminitratoren, og fluebenet i "Run only if logged in" er fjernet. Det mystiske er jo, at hvis jeg logger ind og manuelt klikker på opgaven, så starter den fint, med mindre jeg logger af og venter på at tidspunktet for udførelsen; Så sker der nemlig intet.
Avatar billede darknezzdell Nybegynder
07. juli 2008 - 14:14 #3
Har fundet løsningen... Fejl i script der køres på serveren