Avatar billede agentenfradk Nybegynder
19. marts 2008 - 20:17 Der er 3 kommentarer

Programmør søges til projekt!

Hej alle sammen!

Jeg søger en samarbejdspartner til at lave et firma på nettet. Hvad den omhandler os.v får man afvide når jeg har hørt fra dig, da det stadig er lidt hemmeligt og røber den ikke for alle og enhver.

Jeg er pålidelig og er seriøs. Designet, domains, og budget er næsten helt færdigt.

Man skal kunne lægge en del tid af til dette. Ikke fultid men man skal have tid nok til at at konsentrere sig om dette.

Der er selvfølgelig en del penge i dette.Og mulighed for at betale programmerings arbejdet kontant uden yderligere samarbejde er også interessant for mig. Men vil man have betaling for arbejdet, skal man ikke være alt for dyr, men en god pris til opstart vil være lige på plads.

Der skal programmeres i ASP/PHP

Skriv til indlægget hvis nysgerrighed om dette,og eller spørgsmål.
Skriv evt, også msn mail hvis i har sådan en så kan jeg tilføje jer.

Håber at høre fra nogen!

Mvh Ronnie
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
19. marts 2008 - 21:44 #1
Karsten@ravsted.dk

Høre gerne fra dig via MSN eller mail
Avatar billede sibbelone Nybegynder
20. marts 2008 - 02:00 #2
dan@bilnet.dk
Avatar billede olebole Juniormester
20. marts 2008 - 16:45 #3
<ole>

Det er nok en tråd, der hører hjemme et andet sted:
    http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/  ;o)

/mvh
</bole>