Avatar billede supermedia Nybegynder
17. marts 2008 - 14:51 Der er 5 kommentarer

php opgave - 10 timer ca.

jeg har en side der omhandler at man kan se oprette sig som bruger, og sende smser via systemet fra web -> mobil. Tjenesten har fungeret men jeg kan ikke få fat i tidligere programmør. Systemet er lavet i php, mysql og burde være til at gå til for de fleste. interesserede kan se mere på www.sendentanke.dk som dog ikke virker, før jeg hører fra en af jer...

/ Lars-Bo
Avatar billede jonasjersborg Nybegynder
17. marts 2008 - 16:22 #1
Hej Lars-Bo,

Hvad er det som der skal rettes på siden eller laves?

Du er meget velkommen til at smide en mail på jersborg@greenorange.dk
Avatar billede supermedia Nybegynder
17. marts 2008 - 16:31 #2
småting. tilpasning af html, css og lidt administration ind. jeg har dig på msn. ellers tilføj mig.
Avatar billede wolstrup Nybegynder
17. marts 2008 - 18:15 #3
Smid den evt. på Flexer.dk
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2008 - 14:10 #4
Hej supermedia,
Jeg vil gerne høre mere om opgaven. Du kan tilføje mig til messenger på msn@cypermann.dk
Jeg har igennem de seneste par år, arbejdet en del med sms systemer, både envejs og tovejs.
Avatar billede s0mmer Nybegynder
05. april 2008 - 20:11 #5
Jeg er interesseret i at høre mere om opgaven.

Tjek www.erhmmedia.dk for mere information om mig og kontakt mig endelig hvis det kunne have interesse.

Mvh. Steffen Sommer
steffen@erhmmedia.dk