Avatar billede h_s Forsker
16. marts 2008 - 10:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dynamisk graf med for mange data i Kategoriakseetiketter

Jeg har dynamisk graf, der viser saldi ud for nogle givne datoer.
Mit problim ligger i, at alle dagoer vises, selvom der ikke er saldi for datoerne.
Det betyder at skal jeg vise saldo i en måned, hvor der reelt kun er saldi for 10 dage, vises alle datoerne i aksen. Det forvrænger det reelle billede af grafen.
Hvordan sletter jeg datoer der ikke bliver brugt?
Her er formlen der er i Kategoriaksen:
='Kontoudskrift med diagram.xls'!DagDato
Avatar billede sgl Novice
17. marts 2008 - 09:21 #1
Gå over i dine data og filtrer de datoer fra, hvor der ikke er saldo.
Avatar billede h_s Forsker
19. marts 2008 - 19:58 #2
Der er ingen datoer, hvor der ingen saldo er.
Jeg har derimod fundet ud af, at årsagen er, at der ikke er plads til alle "hitsne".
Jeg lukker spørgsmålet!