Avatar billede nwn Nybegynder
13. marts 2008 - 17:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Er webzero.dk et godt valg?

Hej

Jeg skal bruge endnu en hjemmeside, hvor jeg selv vil hoste hjemmesider for andre.

Jeg ville gerne op på de 10-50 GB plads, men det tror jeg ikke kan lade sig gøre til de 20-25 kr / måned.

Jeg kiggede på servage.net, men 510 GB er alt for meget, og det er 39,- kr pr måned også.

Jeg fandt så Webzero.dk, som tilbyder 5 GB for 20 kr pr måned, samt PHP/MYSQL (Skal jeg bruge), email osv.

Derfor ville jeg lige høre, om nogle har erfaring med dem? Er deres hosting stabilt, nogle der har haft problemer med det?, og understøtter de .htaccess ?
Avatar billede olebole Juniormester
13. marts 2008 - 18:06 #1
<ole>

På Servage må du ikke hoste for andre. Er du helt sikker på, du må det hos webzero?

Hvorfor skulle nogen i øvrigt ville hostes hos dig? Det kan der da kun være ulemper ved i forhold til at blive hosted direkte hos den, der har forstand på serverne og kan komme til dem. Hvorfor have et ligegyldigt og besværligt mellemled?

/mvh
</bole>
Avatar billede nwn Nybegynder
13. marts 2008 - 18:55 #2
Jeg har ikke tænkt mig at "rigtig hoste"

Jeg vil hoste via en mysql database, hvis man kan kalde det hosting, der er intet med DNS.

En person opretter en hjemmeside, ved at få indsat noget til mysql databasen. Hvis han så f.eks har valgt navnet test, så kan han se domænet via www.min-side.dk/index.php?page=(personens-domæne)
Avatar billede nwn Nybegynder
13. marts 2008 - 18:56 #3
Men jeg skal nok selv snakke med Webzero om det. Det eneste jeg var interesserede i at vide, var om Webzero.dk er stabil webhosting, og om der er mulighed for .htaccess ?
Avatar billede tarraq Nybegynder
14. marts 2008 - 12:22 #4
39kr pr. måned er for meget? For 510GB?

Hvis det kun er indhold du hoster, så fylder databasen næsten ingenting..

- Michael
Avatar billede nwn Nybegynder
14. marts 2008 - 15:04 #5
Hvis det kun var indhold, så havde jeg valgt Unoeuro.com, da de giver ubegrænset mysql database plads.

Men det er skam også billeder.
Avatar billede nwn Nybegynder
14. marts 2008 - 15:04 #6
39kr pr måned er ikke dyrt når man får 1000 mysql databaser, 510 GB plads osv, men 39kr er generelt for dyrt for mig ;b
Avatar billede tarraq Nybegynder
14. marts 2008 - 16:46 #7
Idéen er vel at tjene lidt penge på det?
Og så er 39kr ingenting :)

1000 mysql databaser er også rent salgsgejl. Det er sjældent man har brug for mere end en, og da slet ikke 1000!

- Michael
Avatar billede nwn Nybegynder
02. maj 2008 - 10:59 #8
Synes ikke helt, at jeg fik svaret på, om Webzero.dk er et godt valg.

Synes mere det blev til en debat, og vælger derfor at lukke.
Avatar billede qwern Nybegynder
18. oktober 2008 - 13:27 #9
!NEJ! - Webzero.dk er et usæriøst webhotel. Har selv bruger hos dem, og de overvejer nu at lukke hele deres system ned. Kig istedet på http://www.needhost.dk
Syntes selv de tilbyder mere og som det nu skal nedlægges webzero.dk bliver alle over flyttet til Dandomain.dk - Du får intet af pengene i dette sammenhæng. :)
Kan ikke opdaterer min hjemmeside og deres support virker ikke + at kontrolpanel er totalt usæriøst arbejde. :) , Håber det var svar nok ;)