Avatar billede hhjensen Nybegynder
17. juni 2001 - 20:49 Der er 7 kommentarer og
5 løsninger

Feedback...

Jeg gerne ha´ feedback på www.ergonet.dk
Måske ikke så meget på det designmæssige, men mere på funktionalitet m.m.
(Designet, eller mangelen på samme, er bevidst forsøgt gjort så enkelt som muligt.)

Avatar billede well_r Nybegynder
17. juni 2001 - 20:52 #1
Designet er meget enkelt :O)
Det har du/i klaret godt*G* :O)
Avatar billede okay Nybegynder
17. juni 2001 - 20:58 #2
well_R > hehe :o)

1. en kedelige design, da jeg gik ind i den, lukkede jeg siden lige med det samme igen :( !!!!

2. Prøve at skaffe dig mere farve, mere ting på siden...den virker DØD !! :(

3. Bannet: Den er død, du må hellere få dig lavet et nyt banner !!

4. Hvad drejer siden om !! man skulle vide hvad siden drejer sig om ligeså snart man kigge på siden !!! \"håber du forstår hvad jeg mener\"

Det var min menning...

Du får 6/13
Avatar billede hhjensen Nybegynder
17. juni 2001 - 21:01 #3
OK.Nyt banner. Jeg træner på at blive bedre til det.
Min klare intention er at holde loadtiden HELT i bund. Er der nogle fiduer til optimering, eller hvad der kan forbedre siden, uden at øge loadtiden betydeligt?
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. juni 2001 - 21:07 #4
alle dine menypunkter tilvenstre står oveni hinanden i samme linie (NS6)

står fint i IE4.

lovlig lille skrift i menuen.

Stor overflødig afstand fra menu-bund til tæller.

rart at siden tilpasser sig vinduet. (en kæphest jeg har:)

ikke kønt at teksten i din logogif står skævt. Ville være bedre hvis det var enten lige eller så skævt man umiddelbart kan se det. Som det er give det en ubehagelig \"der er noget galt her\" fornemmelse.

Adv. nogen menypunkter folder en undermeny ud, andre er direkte links. Gør det på EEN måde, dvs folde ud for alle menypunkter, også selvom der kun er et link at folde ud.

Gæstebogen skriver med græske bogstaver ???

Lidt lidt introduktion med den ene linie
    \"Vi er en nystartet side for Ergoterapeuter og studerende. Du kan klikke dig frem i menuen til venstre.\"
Hvorfor, Hvem står bag, Hvad tilbydes.

Klik der for at stemme om Hvad?

måske en meget lys klar farve istedet for den meget grå under menyen.

Helt klart værd at arbejde videre med.

mvh www.fotx.net/JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. juni 2001 - 21:09 #5
Som banneret ser ud kan du spare tid ved blot at skrive bogstaverne og stregen med html. (så blir stregen også lige:)
Avatar billede spang Nybegynder
17. juni 2001 - 21:13 #6
Du bør naturligvis sørge for, at al din tekst er skalerbar. På den måde kan brugeren selv tilpasse tekststørrelsen vha. browseren.

\\spang
Avatar billede spang Nybegynder
17. juni 2001 - 21:14 #7
Jeg glemte selvfølgelig at sige, at det simple design helt klart er vejen frem for sider, der lægger vægt på indhold/kvalitet.

Godt gået.

\\spang
Avatar billede jackh Nybegynder
18. juni 2001 - 00:04 #8
Der er forskel på minimalistisk design og intet design... det her er et eksempel på intet design.

(Hold op, hvor er jeg sur)
Avatar billede hhjensen Nybegynder
18. juni 2001 - 00:32 #9
Jeg er ked af at ha´ gjort dig sur, men jeg bad om feedback!
Har du nogle geniale forslag til mig?
Avatar billede roar Nybegynder
18. juni 2001 - 00:58 #10
Drop frames. Frames gør det besværligt at blive optaget på søgemaskiner, man kan ikke linke ordentligt til en enkelt side, det bliver også mere besværligt at udskrive.
Du kan evt. nøjes med at kun at sætte gæstebogen i frames.
Avatar billede elisabeth Nybegynder
18. juni 2001 - 08:41 #11
Hvor er der et design at vurdere? Det er et typisk 1.generations site med alle ulemperne i behold. Den ventre menu er så kedelig Gabbbb. Man kan sagtens lave et flot, elegant og æstestisk design der ikke er tungt. Hvad med at ligge lidt mere energi i det?
mvh Elisabeth
Avatar billede hhjensen Nybegynder
21. juni 2001 - 22:30 #12
Hmm...svært at fordele points...jeg har fået stof til eftertanke.

\\hhjensen