Avatar billede agentenfradk Nybegynder
12. marts 2008 - 21:03 Der er 1 løsning

Partner til kommende virksomhed søges!

Hej alle sammen!

Jeg søger en samarbejdspartner til at lave et firma på nettet. Hvad den omhandler os.v får man afvide når jeg har hørt fra dig, da det stadig er lidt hemmeligt og røber den ikke for alle og enhver.

Jeg er pålidelig og er seriøs. Designet, domains, og budget er næsten helt færdigt. Dette er 100% professionelt, intet amatør i det.

Man skal kunne lægge en del tid af til dette. Ikke fultid men man skal have tid nok til at at konsentrere sig om dette.

Der er selvfølgelig en del penge i dette.Og mulighed for at betale programmerings arbejdet kontant uden yderligere samarbejde er også interessant for mig.

Der skal programmeres i ASP/PHP

Skriv til indlægget hvis nysgerrighed om dette,og eller spørgsmål.
Skriv evt, også msn mail hvis i har sådan en så kan jeg tilføje jer.

Håber at høre fra nogen!

Mvh Ronnie
Avatar billede agentenfradk Nybegynder
19. marts 2008 - 20:13 #1
dd