Avatar billede kasim Nybegynder
12. marts 2008 - 16:50 Der er 2 kommentarer

Sende brev til flere brugere

Hey jeg har lavet et post system og vil nu lave sådan at jeg kan sende til flere brugere. Her er min insert:

mysql_query("INSERT INTO mail (UserTo,UserFrom,Subject,Message,status,SentDate,mail_id) VALUES ('$til','Kasim','$emne','$besked','unread','$date','')")or die(mysql_error());
echo "Alle brugere har fået post!";
Avatar billede leif Seniormester
12. marts 2008 - 16:53 #1
Hvordan vil du definere hvem der skal sendes til ?

Via fx: "Kasim, Leif, Kurt, Ejner" eller via flere felter med To ?
Avatar billede kasim Nybegynder
13. marts 2008 - 14:22 #2
altså har en members tabel den skal sende til alle oprettede brugere på den tabel