Avatar billede skurggman Nybegynder
11. marts 2008 - 20:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

MouseClick uden for formen

Hej,

Jeg vil gerne have en lille application der opdager alle musekliks også uden for min form.

Har fundet dette der kan hjælpe lidt, men kan ikke få det til at spille - hjælp please :)

http://www.codeproject.com/KB/cs/globalhook.aspx

Er der andre måder der er nemmere?
Avatar billede off-line Nybegynder
11. marts 2008 - 20:45 #1
Hvorfor forsøge at hjælpe dig, når du bare lukker uden forklaring, og selv
tager alle point?
Avatar billede off-line Nybegynder
11. marts 2008 - 20:47 #2
Avatar billede skurggman Nybegynder
11. marts 2008 - 20:57 #3
Jeg giver gerne point ud til nyttige svar, men det var ikke det svar jeg ledte efter jo.. Undskyld hvis jeg har trådt dig over tæerne!
Avatar billede off-line Nybegynder
11. marts 2008 - 21:05 #4
Du har ikke engang gidet besvare forslaget fra treatmenice. En smule høflighed,
er vel ikke formeget at forvente, i stedet for at ignorere velmente forsøg på at
hjælpe dig. Vi har trods alt brugt vores tid på dig.
Avatar billede skurggman Nybegynder
11. marts 2008 - 21:09 #5
Det er klart - min fejl, men troede det fremgik tydeligt at filen er krypteret og derfor ikke kan gendannes med mindre man får krypto eksperter til det, hvilket ikke er sandsynligt og heller ikke at de kan gendanne det.
Avatar billede off-line Nybegynder
11. marts 2008 - 21:18 #6
OK:)
Avatar billede wisen Nybegynder
12. marts 2008 - 13:22 #7
... hvorfor kan du ikke få det til at virke? .. jeg kender ikke andre måder end via hooks

/Jan
Avatar billede skurggman Nybegynder
12. marts 2008 - 13:49 #8
Har en mistanke om at det er pga. vista og sp1.

Den fanger bare slet ikke nogen signaler, hverken fra formen eller uden for formen.

Hvis nogen vi have point, så smid et svar, så deler jeg gerne ud - vil ikke træde nogen over tæerne der har brugt tid på det.

Har lavet et workaround - der ikke indvolvere musekliks.
Avatar billede wisen Nybegynder
12. marts 2008 - 14:04 #9
.. hehe - jeg skal ikke have nogen ;)
Avatar billede wisen Nybegynder
12. marts 2008 - 14:04 #10
.. dem kan du vist roligt nappe selv :)
Avatar billede skurggman Nybegynder
12. marts 2008 - 14:20 #11
Vil nødig træde nogen over tæerne der har brugt tid på at forsøge at finde en løsning - og nej dette var ikke ment som en ironi :)