Avatar billede lzzz Nybegynder
07. marts 2008 - 21:57 Der er 2 kommentarer

Render baggrund

Her er et simpelt spørgsmål som jeg ikke selv kan finde ud af (Da jeg har aldrig har skulle bruge det før) ;)
Har kørt et klip igennem PFTrack (Som finder ud af hvordan kameraet skal bevæge sig). Har så hentet dataen ind i 3DsM.
Når jeg højreklikker på mit kamera-view og siger "Show Background" viser den filmen i baggrunden som den skal.
Nå jeg så vil render filmen laver den baggrunden sort.
Hvordan er det lige at jeg fortæller 3DsM at den også skal render det som kameraet ser i baggrunden?
Avatar billede mismis Nybegynder
07. marts 2008 - 22:49 #1
pftrack koster ifølge deres webside 3.000 pund, det er næsten 30tusind danske
er der så ikke en lille bitte manual med der fortæller hvordan dataene bruges der fra :)

har du checket i maxes envirement settings hvad der rent fagtisk står som backdrop ?
eller kan det gemme sig et andet sted

mis
Avatar billede mismis Nybegynder
07. marts 2008 - 23:13 #2
ellers vælger mange også at bruge viewpotens baggrund som du gør nu til at sette det op i og så rendere det ud med det du har tracket på da du også kan rendere preview af det fra view porten

og så render det ud med 3den for sig som foreksempel tga sequence med alpha
og så ligge det oven på video i foreksempel afterfx eller premiere eller
hvad nu en du har af video / compositing tool

mis