Avatar billede sorenharbo Nybegynder
07. marts 2008 - 15:28 Der er 3 kommentarer

Dreamweaver CS3 vil ikke starte

Jeg har brugt Dreamweaver CS3 i et stykke tid.
Nu vil den pludselig ikke starte op. Der vises timeglas i 2-3 sec, og så sker der ikke mere.

I windows jobliste under fanebladet processer kan den heller ikke ses. Jeg har afinstalleret og installeret igen efter en genstart, det løste ikke problemet. Hvad kan problemet være ?

/Søren
Avatar billede mads2008 Nybegynder
07. marts 2008 - 21:42 #1
Eventuelt en firewall som blokerer? (Windows firewall blokerer ikke).
Avatar billede sorenharbo Nybegynder
08. marts 2008 - 19:17 #2
nop, virker heller ikke når firewall er slået fra.
Avatar billede mads2008 Nybegynder
08. marts 2008 - 22:57 #3
har du haft en installation af en tidligere version af DW som ikke er helt væk. Jeg synes at kunne huske det samme problem da jeg i sin tid opgraderede til CS2.

Prøv at installere den på en anden comp for at se om det er din den er gal med?