Avatar billede florint Nybegynder
07. marts 2008 - 13:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ekstra felt på wordfaktura samt udskrift og.

Hej Jeg har lige et par spørgsmål jeg håber en kan hjælpe med.
Jeg sidder med en C5 ver. 4.0 og vil gerne have EAN nummer på kunden skrevet ud på mine fakturaer. Men hvordan får jeg lige det? Jeg bruger wordskabelonen når jeg skriver fakturaer.

Når jeg udskriver fakturaer, går den igang med at udskrive når jeg klikke på udskriv(fint nok), men jeg mener at kunne huske at jeg kunne "nøjes" med at udskrive til skærmen? Hvordan får jeg den mulighed?

Mvh.
Avatar billede mariaf Juniormester
07. marts 2008 - 19:22 #1
Eankoden ligger på debkart, så du skal have feltet tilføjes til dokumentskabelonen (Generelt/Kartotek - dokumentskabelon). Og du skal have sat et bogmærke i din word-faktura.
Avatar billede simme Nybegynder
23. april 2008 - 00:18 #2
Hvis du kun ønsker at udskrive word fakturaen til skærmen (ikke direkte på papir) skal du sørge for ikke at have sat nogle 'flueben' i boxen der vises umiddelbart efter du har trykket på fakturering. (Boxen har følgende muligheder: Udskriv Nu og Luk dokument).
Avatar billede florint Nybegynder
06. juni 2008 - 09:48 #3
Pyhh....havde helt glemt dig! Sorry