Avatar billede blaesbjerg Nybegynder
06. marts 2008 - 18:28 Der er 6 kommentarer

Synkronisering af kontaktpersoner i med global adresseliste

Kan det ikke lade sig gøre at sætte ens outlook op så den automatisk synkrinisere med "global adresseliste", når man kører på en exchange 2003?
Ville gerne have at nye kontaktpersoner automatisk røg over i min mine lokale kontaktpersoner når de bliver tilføjet i "global adresselisten" på exchangen.
Avatar billede strych9 Praktikant
06. marts 2008 - 22:10 #1
Det sker på sin vis allerede. I din Outlook er der en offline address list som synkroniseres hver gang klienten har fat i Exchange serveren.
Avatar billede blaesbjerg Nybegynder
06. marts 2008 - 22:22 #2
men jeg vil gerne have dem ned i mine kontaktpersoner - så de også bliver synkroniseret med min telefon og at de alle ligger et sted.
Avatar billede strych9 Praktikant
07. marts 2008 - 00:24 #3
Avatar billede blaesbjerg Nybegynder
07. marts 2008 - 09:25 #4
Det er ikke den globale adresseliste jeg vil have synkroniseret med den der ligger på exchange, det gør den uden problemer.
Det er min egen kontakpersonmappe under "postkasse - bruger" jeg gerne vil have synkroniseret med vores global-adresseliste
Avatar billede strych9 Praktikant
07. marts 2008 - 19:00 #5
Tools -> Send/Receive -> Download Address Book

Prøvede du det overhovedet?
Avatar billede blaesbjerg Nybegynder
10. marts 2008 - 08:56 #6
Yeps - det er skam afprøvet.
Det er jo stadig kun den globale adresse liste der hentes der, så den kan bruges i offline tilstand. Det jeg gerne vil have er at alle de kontakter der ligger i den globale adresseliste også ryger over i mine egne kontaktpersoner.