Avatar billede osterland Nybegynder
05. marts 2008 - 11:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Itunes og nokia 6300

Hej,
Jeg er ejer af en mac med Itunes samt en Nokia 6300 mobiltlf. Hele min musiksamling ligger i Itunes og jeg ønsker at kunne overføre disse mp3 sange til min Nokia 6300. Hvordan gør jeg det gennem Itunes? eller findes der andre metoder hvorpå jeg på min mac kan overføre sangene til min tlf.?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
05. marts 2008 - 15:44 #1
Hurtigeste måde uden tilkøb af software:
knald USB-stikket i og smid lyden på din disk fra telefonen.
Der kommer 2 diske på dit skrivebord. Én fra tlf og én fra memorykortet, hvis den har det.
Kender ikke 6300 så godt!
Avatar billede osterland Nybegynder
05. marts 2008 - 16:11 #2
jeg har intet kable til min tlf - bruger bluetooth
Avatar billede osterland Nybegynder
05. marts 2008 - 18:57 #3
kan jeg evt købe noget software så jeg kan bruge min tlf. sammen med Itunes?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
06. marts 2008 - 06:28 #4
Du kan jo sende filerne til din tlf eller åbne telefonen med programmet "Bluetooth arkivudveksling"
Klik blot på "Gennemse enhed" og søg efter din tlf, som du så ser i en dialog hvor du kan vælge mapper, oprette nye mapper og Drag/drop dine filer ind i vinduet hvor musikken hører til . . .

Ikke kendskab til noget sammen med iTunes.
-tror desværre ikke din tlf er avanceret nok . . .