Avatar billede steak Nybegynder
03. marts 2008 - 22:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg vista

heej.
Nogen som kan hjælpe mig med at fjerne vista og få Medie Center tilbage. Jeg har en Hp hvor Windows medie Center ligger på (D) drevet. så hvordan fjerner jeg vista og får det ind igen ? . Da jeg havde Medie center skulle jeg bare trykke F10 når jeg startede computeren op men når jeg gør det skal jeg skrive nogle ting og det fatter jeg ikke noget af. så HJÆLP :D !...
04. marts 2008 - 07:40 #1
"... det skal jeg skrive nogle ting ..." - hvad mener du her ?
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2008 - 10:21 #3
hvor er det vidunderligt at der er lavet en side der forklarer det på dansk.

http://www.helgec.dk/indhold.html

m.v.h
Avatar billede steak Nybegynder
16. august 2008 - 13:52 #4
..
16. august 2008 - 16:39 #5
Øhhh - nå ???