Avatar billede delax Nybegynder
02. marts 2008 - 15:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Top bundkort til Q9450

Jeg skal bruge et godt bundkort til Q9450 processoren.

Det skal helst være et hvor jeg ikke skal fedt med BIOS updates. Det skal bare spille med det samme når jeg starte den op.

Nogle forslag ?

Hvad med ASUS P5K ?  Understøtter det Q9450 out of the box ?
Avatar billede mash Mester
02. marts 2008 - 15:57 #1
Avatar billede delax Nybegynder
02. marts 2008 - 16:07 #2
Det er jo et gamer kort.  Jeg skal ikke spille nogle spil men have Max Application performance. Nærmere i musikprogrammet Cubase 4.

Er der noget at komme efter med DDR3 i forhold til DDR2 ?
Avatar billede delax Nybegynder
02. marts 2008 - 16:08 #3
Glem SLI og Crossfire og alt det andet farvelade fis :)
Avatar billede mash Mester
02. marts 2008 - 16:20 #4
ked af at sige det men spil er osse programmer ,de kræver faktisk mere end de fleste programmer så gamer kort er osse Max Application performance :D

det er svært at komme uden om sli/cf på nye bundkort ,har de næsten alle sammen.

ang. ddr2 og ddr3 så er det lidt sjovt for mange test programmer sige ddr2 er hurtiger ,men de tekniske data siger at ddr3 er en del hurtiger om det er programmerne der ikke tester rigtigt eller om der er en anden flaskehals ved jeg ikke.

Hvis det "bare" er til at køre noget cubase på er det vigtiger ting at gå efter.
Avatar billede delax Nybegynder
02. marts 2008 - 17:19 #5
Der må da være andre har der kører med Q9450 men på hvilket bundkort ?
Avatar billede hjulet Nybegynder
02. marts 2008 - 18:57 #6
Du har lige fået anbefalet noget af det bedste, hvis du vil ha "Max Application performance" som du efterspørger, men det vælger du at ignorere.. Så aner jeg ikke hvad det helt præcist er du vil ha..

Husk lige at få givet en tilbagemelding og få lukket og uddelt point i de spørgsmål du har glemt

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=delax&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede delax Nybegynder
02. marts 2008 - 19:19 #7
Tak for tippet. Havde glemt den gemle asp.net post. Brugte faktisk et af svarne og scorede kassen :)

Nej jeg vælger netop ikke at ignorere bundkort forslaget men da der kun er kommentarer og ingen svar venter jeg og ser om der kommer flere. Mener bare ikke jeg har brug for spillet stalker og det display der følger med det bundkort men det er klart et top kort.

Understøger det maxumimus Q9450 uden BIOS update ?  Kunne sagtens være et godt bud på det kort jeg skal bruge.
Avatar billede mash Mester
02. marts 2008 - 20:21 #8
45nm Support, Intel X38, Socket 775

så tror at det skulle køre fra start ,men tjek evt. selv asus hp.
Avatar billede delax Nybegynder
22. maj 2008 - 17:04 #9
Jeg købte ASUS P5E som har X38 og rent faktisk er et formular med et klistermærke hen over formular logoet.