Avatar billede nickx Nybegynder
02. marts 2008 - 13:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indbygget kortlæser

Hej

Jeg har lige købt en sprit ny bærbar Acer Aspire4520 Windows Vista med indbygget kortlæser. Desværre har jeg et problem med kortlæseren.
Jeg kan nemlig kun isætte sdkortet engang hvorefter jeg kan åbne det. Tager jeg kortet ud af kortlæseren kan jeg ikke åbne det igen når jeg sætter det i kortlæseren igen. Hvergang må jeg genstarte pcen før det virker igen.
Når jeg fjerner sdkortet har jeg forsøgt med "sikker fjernelse af hardware! hvilket ikke virker. Jeg har også prøvet at fjerne hardwaren i enhedshåndteringen og genstarte uden succes. Jeg har også prøvet at genopstarte windows helt fra bunden igen også uden succes. Jeg har flere sdkort - et kort på 1GB kan slet ikke åbnes. Hvem kan hjælpe? .På forhånd tak.
mvh
Nick
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
02. marts 2008 - 17:33 #1
prøv med et andet kort.
hvis det er samme prob så geninstaller windows
hvis problemet stadig er der så sig til din leverandør den er defekt
vi snakker her om en helt ny maskine, og der skal sådan noget ikke ske.
Avatar billede nickx Nybegynder
03. marts 2008 - 18:30 #2
Hej mrmox2
Tak for dit svar.
Jeg har prøvet flere forskellige kort - ingen forskel.
Jeg har også forsøgt geninstallation af windows. Heller ingen forskel.
Imorgen tak jeg ned i merlin hvor jeg købte den..Håber de kan løse problemet.
Mvh Nick
Avatar billede nickx Nybegynder
22. juli 2008 - 11:56 #3
de tog pcen tilbage...jeg fik pengene retur.