Avatar billede cyklonen Nybegynder
29. februar 2008 - 21:55 Der er 3 kommentarer

Roaming profile

Hej Eksperter

Jeg har et setup her, med SBS2003 og XP Pro
Klienterne er med Outlook 2003.

Det mit problem er med roaming profiles, er at signatur og andre indstilninger IKKE bliver kopieret med ud på userdrevet, ved logoff/in

Er der nogen her der kan hjælpe med med at løse dette, evt også noget med automatisk signatur script der henter oplysniger fra bruger konto/mail

På forhånd tak
Cyk....
Avatar billede sup3rior Nybegynder
16. marts 2008 - 11:42 #1
Avatar billede cyklonen Nybegynder
18. marts 2008 - 07:08 #2
det var nu ikke i tanke at købe et 3 parts program, d
Avatar billede sup3rior Nybegynder
18. marts 2008 - 09:43 #3
http://www.scriptlogic.com/support/CustomScripts/OutlookSig.kix

Et script der kan gøre det istedet :)
Scriptet er et KIX script, så du skal have fundet wkix32.exe og eksekvere scriptet med denne.