Avatar billede snigeren Nybegynder
29. februar 2008 - 16:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mit grafikkort laver ballade.

Jeg får nogle underlige fejl indimellem med mit gfx kort,..:

GeForce FX 5950 Ultra, jeg har slået blæseren fra og sat en normal 80 mm blæser fast på kortet istedet og det har altid virket fint, det er så vidt jeg ved aldrig blevet for varmt.

Den mest hyppige fejl jeg får er at skærmen blinker og så er der to skærmbilleder (dvs to desktops) men kun én mus og musen rammer ikke hvor den er. Den rammer der hvor den normalt ville være men fordi der er to desktops er det jo ikke til at vide hvor man skal trykke.

Kan dette skyldes at kortet er i udu? eller hvordan? Jeg har hentet de sidste nye drivere flere gange.

Nogle gode idéer?
Avatar billede matcho Nybegynder
29. februar 2008 - 18:56 #1
Det ville nok være klogt og prøve med et andet grafikkort.
Avatar billede prebas Nybegynder
29. februar 2008 - 21:35 #2
først vil jeg lige sige mojn... men er nok med på den med at du skal røve wmed et andet kort... hvor lang tid har du kørt med kortet før du fik den første fejl
Avatar billede snigeren Nybegynder
01. marts 2008 - 18:32 #3
ye andet kort er nok sagen,.. problemet er at der er ikke så mange agp kort tilbage :D og har ikke pci express i min stationære...

men har da kørt med kortet et par år før problemerne begyndte og har egentlig bare levet med det indtil nu.

Det sker dog kun når jeg er i selve windows med mail, dreamweaver, explorer osv. aldrig i spil.
Avatar billede matcho Nybegynder
01. marts 2008 - 18:46 #4
Nu mente jeg også og prøve og låne et.
Det lyder godt nok mærkeligt at der ikke sker ved spil? (måske prøve og afinstallere driver og sætte en ny ind.
Avatar billede snigeren Nybegynder
01. marts 2008 - 23:08 #5
har prøvet at slette driveren og geninstallere flere gange,.. =(

Jeg tror grunden til at det ikke sker i de spil jeg nu har prøvet er vel fordi de kører open gl eller bare noget andet end når man befinder sig på skrivebordet
Avatar billede snigeren Nybegynder
26. oktober 2008 - 15:26 #6
hov det er da vist en gammel tråd,.. lukker lige =)

btw jeg har købt ny maskine
Avatar billede snigeren Nybegynder
26. oktober 2008 - 15:26 #7
svar