Avatar billede themaster Nybegynder
28. februar 2008 - 19:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

beskatning af indskud i I/S

Hej exp's

Jeg har et I/S sammen med nogle venner, og vi har været oppe og køre i et år nu. Da vi står overfor nogle investinger vil vi gerne smide lidt ekstra penge i firmaet.

Hvordan med skat? Skal man betale skat af de penge man smider i sit eget firma?

Pengene er bare opsparing fra andet arbejde og der er betalt skat af dem.

På forhånd tak, Johs
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. februar 2008 - 20:34 #1
Prøv evt http://www.amino.dk/forums/ der er "Mødestedet for iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende".

Ellers Skat: http://www.skat.dk/

Jeg er ret sikker på, at Skat har alle oplysningerne..
Avatar billede arne_v Ekspert
28. februar 2008 - 20:35 #2
I boer nok konsultere en revisor !

Men jeg mener bestmt ikke at I skal betale skat af indskud - det er jo ikke en indtaegt.
Avatar billede htx98i17 Professor
28. februar 2008 - 21:14 #3
Nej det skal man ikke :)
Avatar billede themaster Nybegynder
28. februar 2008 - 21:47 #4
tak for de gode indlæg! læg et svar alle tre så er der point til jer.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. februar 2008 - 22:06 #5
Jeg springer over :-)
Ingen points til mig, tak..
Avatar billede arne_v Ekspert
28. februar 2008 - 22:08 #6
.
Avatar billede htx98i17 Professor
28. februar 2008 - 22:16 #7
ingen point her