Avatar billede devil-kid Nybegynder
16. juni 2001 - 18:02 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Valg af Netkort

Hej jeg skal bruge et netkort til at gå på nettet med.
min forbindelse er: TDC bredbånd 512kbit hvad skal jeg købe?
/devil-kid
Avatar billede kurtj Nybegynder
16. juni 2001 - 18:33 #1
Næsten ethvert fabrikat vil virke fint!!

Mine egne Level One 10/100 149.00 på Edb-priser. Og de virker fint!!
Avatar billede zycho Nybegynder
16. juni 2001 - 18:34 #2
Ville bare pointere at jeg selv har samme netkort som kurtj, og det virker også fint.

Lad være med at spendere på et 3Com. Gør kun det hvis du ikke ved hvad du ellers vil bruge penge på. For mig er 3Com = blær :) Ikke andet.
Avatar billede bergeren Nybegynder
16. juni 2001 - 20:43 #3
En ide kunne være at købe 10/100/1000 det er da helt klart det hurtigste men koster næsten 100 kroner + kabler(extra dyre når de skal klare gigabit net) Men til et net party skal du huske at sidde ved en gigabit switch. Men hvis det bare er til internet og lidt spil så kunne du sgu nøhes med 10mbit eller er det bedste og det meste normale et 10/100mbit kort. Vegas laver nogle gode kort til få kroner(100-150(se eventuelt www.vegas.com))

/Bergeren