Avatar billede medusa Nybegynder
25. februar 2008 - 10:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Task Manager inaktiv

Hjælp!
Min task manager er pludselig blevet inaktiv. Har søgt på nettet at det enten kan være policy (har tjekket det er det ikke) elller virus. Har kørt virus scan som meldte tilbage at den slettede en fil men har stadig ikke task manager.
Hvad mere kan jeg gøre ??
(Har win xp Prof)
-Mette
Avatar billede jokkejensen Novice
25. februar 2008 - 13:48 #1
start -> kør -> skriv "taskmgr"

Virker det ?

/JJ
Avatar billede medusa Nybegynder
25. februar 2008 - 14:06 #2
Nix, så får jeg bare at vide at den er blevet disabled af min administrator...?
Men jeg har tjekket reg.databasen og det burde være sat til Enabled. Kiggede dog kun under HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Currentversion\Policies\System\DisableTaskMgr (sat til 1). Måske er der flere steder ?
Avatar billede haverslev Novice
25. februar 2008 - 14:24 #3
Avatar billede medusa Nybegynder
25. februar 2008 - 14:32 #4
Bingo! Det var da et fremragende stykke værktøj.
Tusind TAK.