Avatar billede eerikk Nybegynder
25. februar 2008 - 01:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Simpel Velkomstside til web-site trænger til et løft

Hejsa,

Jeg har lavet min mors hjemmeside færdig og har også fået hjælp til den flotte grafik på den (top og bund-banner), men der er et problem: Selv om jeg har lavet nogle pæne bannere og sider er selve FORSIDEN frygtelig grim. Den kan ses her:

http://www.erk.dk/bg_real_index.jsp

(læg mærke til at den findes i TRE versioner efter sproget som man kan skifte på siden).

Jeg håbede på at nogen kunne give den et løft designmæssigt. Måske som html med ny opsætning og evt. grafik, eller også bare som et jpg-billede der passer i størrelsen. Forsiden er HELT død og uden links og skal sådan set bare se godt ud!

De eneste krav til den er: Der skal være det et billede af min mor og teksten (se også billedet nedenunder) skal være den samme og så skal der være et billede af turistførerforeningens emblem - lige som der er nu...

De tre billeder man skal bruge er her:

http://www.erk.dk/images/welcome.jpg
http://www.erk.dk/images/face_forside.jpg
http://www.erk.dk/images/guidered.jpg

Håber nogen kan arrangere det og evt. tilføje noget så det ser lidt mere prof og godt ud!

-Erik
Avatar billede eerikk Nybegynder
25. februar 2008 - 01:41 #1
PS: hvis man vil bruge samme skrifttype som på de andre sider er det "MS Sans Serif, 1  (  8 pkt.)" jeg har brugt ;)
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2008 - 09:52 #2
Jeg vil skam gerne gøre det. Men det kommer til at koste mere end 200 point.
Jeg vil gerne lavet et design-udlæg på en forside til 500 kr.

Du kan se nogle af mine referencer på http://umaniac.deviantart.com/gallery

Håber at høre fra dig. Skriv evt. en mail til mig på admin@u-man.dk

Med venlig hilsen
Thomas Urup Michaelsen
www.u-man.dk
admin@u-man.dk
Avatar billede eerikk Nybegynder
25. februar 2008 - 13:39 #3
uman>> Har ikke lige 500 selv om jeg gerne ville betale lidt for det hvis det var. Igen: Det er kun forsiden - ikke hele designet af hjemmesiden, som ER lavet :)

Forsidens elementer som jeg linker til skal bare stilles pænt op sammen og måske med noget ekstra grafik for at det ser godt ud...
Avatar billede studious_design Nybegynder
25. februar 2008 - 17:20 #4
Hej Erik,

Tjaaah, jeg ville nu tage imod det tilbud.
Jeg åbner ikke hverken Photoshop eller Dreamweaver for under 700,- (1 time) når det kommer til design.

Design er ikke velgørenhed, med mindre det er til velgørenhed ;) Men ellers vil vi have betaling for det vi laver - ligesom alle andre.

Forestil dig >> Du kommer ind i på en restaurant: Hej, jeg skal bare have en lille bitte pizza, altså den behøves ikke liiige så lang tid i ovnen, og I kan bare give mig den på et stykke papir. Altså hvis I nu liiige hurtigt laver det, så er det vel gratis?

PS: Det er bestemt ikke ment på dig personligt. Det er et generelt problem at folk tror design er gratis.

Fortsat god dag,

Med venlig hilsen    Emil Larsen, www.studiousdesign.dk - info(a)studiousdesign.dk
Avatar billede eerikk Nybegynder
25. februar 2008 - 22:46 #5
studios design>> Må jeg foreslå at du prøver at finde " rigtige kunder" ved at annoncere og netværke blandt disse? eksperten.dk er et community der opererer med at hver bruger har virtuelle point som kan bruges på at hjælpe og modtage hjælp fra de andre brugere.

Det bæres frem af en  interesse indenfor det tekniske og en ånd der bærer præg af hjælpsomhed, generøsistet og fællesskab. Hvis du på ingen måde har en sådan interesse, eller kan se værdien eller fornuften i dette community så ved jeg ikke hvad du laver her?

Det er sandt at visse opgaver er begyndt at koste rigtige penge i visse sammenhænge, men det er på ingen måde toneangivende, og at skulle få en belærende "lektie" at vide fra en der har forstået så lidt af hvad eksperten går ud på finder jeg nærmest anstødeligt.

Der var ingen pointe fra din side der gik ind hos mig. Måske kunne det nærmere være omvendt?

-Erik
Avatar billede eerikk Nybegynder
25. februar 2008 - 22:50 #6
studios design>> PS: Jeg er for eksempel universitetsuddannet engelskoversætter og kan se ADSKILLIGE fejl i dit firmas hjemmeside. Den kunne jeg også se igennem til gengæld for eksempel. Folk finder en måde hvorpå hjælpen bliver gensidig uden at belære hinanden om nødvendigheden af kolde kontanter på en nedladende måde. Det er ikke i eksperten.dk's ånd!
Avatar billede eerikk Nybegynder
25. februar 2008 - 22:58 #7
studios design>> PPS: Du overtræder i øvrigt ekspertens regler ved at underskrive med dit firmas web-sides url. Se følgende uddrag fra ekspertens regler:

"Det er ikke tilladt at gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål. Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur."
Avatar billede eerikk Nybegynder
25. februar 2008 - 22:59 #8
ALLE>> Jeg har trods diskussion her ingen hjælp fået og håber nogen melder sig :)
Avatar billede eerikk Nybegynder
27. februar 2008 - 13:12 #9
Bliver lige opmærksom på en fejl og lukker spørgsmålet.
Avatar billede plippert Nybegynder
28. februar 2008 - 21:22 #10
du er velkommen til at skrive, hvis du åbner spørgsmålet igen. Jeg er helt enig i, at man skal hjælpe hinanden. Måske kan du hjælpe mig en anden gang...

peter@ilikeit.dk
Avatar billede -flow- Nybegynder
02. april 2008 - 19:50 #11
Jeg må altså sige at jeg er enig i det samme som studiousdesign, folk tror at design er gratis og tror at "det bare lige er noget man hurtigt lige laver".