Avatar billede Mik2000 Professor
24. februar 2008 - 01:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Artikler om rejser og ferie

Hej

Vi skal bruge nogle små artikler som handler om rejser og ferie. Vi skal have rettighederne/copyright 100% på artiklerne

Der er ingen krav til uddannelse eller lign. og det er også fint hvis du er studerende.

Kravene er at de skal være minimum ca 150 ord (normalt under 10 sætninger i word), og at de skal være skrevet i korrekt dansk.

Artiklerne skal skrives om nogle ting som vi angiver og de ting skal nævnes flere gange i artiklen. Artiklerne kan bare være overfladiske omkring emnet, og du skal derfor ikke gå i dybden og læse om emnet.

Der gives 25 kr pr artikel. Artikler tager ca 10-15 min at skrive, så det betyder ca 100 - 150 kr i timen. Du kan selv bestemme hvormange du skriver (så længe vi mangler nogle) og hvornår du skriver dem.

Vil du høre mere eller er du interesseret?
Så skriv din mail her og så kontakter vi dig
Avatar billede uap Nybegynder
24. februar 2008 - 13:38 #1
Hej,

Jeg vil gerne høre mere. Men hvem skal bruge artiklerne?

Hilsen Anne,
frugtbamse@gmail.com
Avatar billede understroem Nybegynder
25. februar 2008 - 14:56 #2
Hej.

Jeg vil også gerne høre mere om projektet.
Skriv til larsdamgaardjensen (snabel-a) gmail.com
Avatar billede Mik2000 Professor
25. februar 2008 - 17:18 #3
Tak for jeres svar. Jeg har skrevet til jer begge. Vi hører gerne fra flere interesseret
Avatar billede roz Nybegynder
21. marts 2008 - 15:51 #4
Hejsa,

jeg kunne også sagtens være interesseret :) I må meget gerne sende mere info til min mail: runefyren@gmail.com
Avatar billede Mik2000 Professor
01. august 2008 - 01:21 #5
Har alle her fået information og var nogle interesseret?
Avatar billede roz Nybegynder
01. august 2008 - 02:00 #6
Jeg har endnu ikke modtaget noget.. Og kunne sagtens være interesseret :)