Avatar billede mmmap Nybegynder
23. februar 2008 - 19:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Layout/template til geografi rapport

Hej!
Jeg søger et layout eller template til word 2007. Jeg skriver en rapport om to lande, Nordkorea og De Forenede Arabiske Emirater. Opgaven går ud på at sammenligne de 2 lande, et i- og et u-land, og beskrive den økonomiske situation mm. Der må meget gerne være grafiske finesser og detaljer.

Mvh. Mads
Avatar billede superdreng Nybegynder
01. marts 2008 - 21:57 #1
Hvad skal du da bruge sådan en til? Man skriver det da bare som normalt tekst?
Avatar billede mmmap Nybegynder
02. marts 2008 - 08:38 #2
Det plejer jeg ikke... Hvis det skal være et godt layout, hvilket jeg går meget op i, er der mange ting man kan ændre. Sidehoved/sidefod, farver, billedrammer, måske forside osv. F.eks. er der her, på microsoft´s webside, en masse forskellige. Der er bare desværre ikke en som passer til min rapport http://office.microsoft.com/da-dk/templates/CT101527321030.aspx?av=ZWD
Avatar billede brisingamen Nybegynder
10. marts 2008 - 20:50 #3
Når du skriver forside, er det så sådan, at du udelukkende vil have Word?
Det kan laves mere prof i Illustrator, hvor f.eks. tonet baggrund kant-kant.

Jeg kan lave en template til dig og med forside i Word.

Har brug for en grund-idé om lay-out - Nordkorea skrevet på nordkoreansk
De Forende Arabiske Emirater på arabisk

Tænker frit i palmer, sand og nordkorea med parader?

Er det sådan, at du vil have billeder tonet over i hinanden på forsiden?

Forskel/lighed, du har som fokus i rapporten?
Avatar billede mmmap Nybegynder
10. marts 2008 - 21:01 #4
Super! Det er helt fint hvis du laver forside i Illustrator.
Desuden kunne det være rigtig godt hvis Nordkorea var skrevet på koreansk og Arabiske emirater på arabisk, rigtig god idé. Men hvis du også kunne tone to flag over hinanden? Din idé med palmer er en god idé, men jeg synes ikke det passer til min rapport...
Angående fokus i rapporten er det ikke kun forskel og lighed. Det er nok mest beskrivelser af de forskellige lande.
Som du måske har fornæmmet har jeg ikke verdens bedste fantasi, men dine idéer lyder rigtig gode.
Håber det var nok info, ellers kan du bare skrive.

Mads
Avatar billede mmmap Nybegynder
05. oktober 2008 - 18:27 #5
Nå, det er for sent nu. :)