Avatar billede oz_crew Nybegynder
22. februar 2008 - 14:13 Der er 4 kommentarer

Hvilke ram til en bærbar?

Hej.
Jeg vil gerne have nogle nye ram i min vega m31. Har pt. kun 512mb hvilket ikke er nok. Men da jeg ikke ved særlig meget om ram/ramblokke, vil jeg høre om nogen ved hvilke slags ram jeg skal købe. Det skal helst være 2x1024mb ram.
Avatar billede goldmember Nybegynder
22. februar 2008 - 15:37 #1
Har lige kigget på dine bærbars specifikationer og har konstateret at det er disse ram du nok skal side nogle penge efter disse http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=119347

De skulle passe til din bærbar.
Avatar billede oz_crew Nybegynder
22. februar 2008 - 17:32 #2
Har ikke særlig meget forstand på computere, men når jeg højreklikker på denne computer kommer der disse oplysninger frem:
Genuine Intel(R) CPU
T2300 @ 1.66GHz
999 MHz, 504 MB RAM

Nogen der kan se på disse oplysninger om det er en dual-core (som jeg ifølge produktet, da jeg købte det, burde have)
Hvilke ram er det mest optimale at købe for sådan en computer som jeg har?

Tak for linket goldmember :)
Avatar billede oz_crew Nybegynder
12. marts 2008 - 04:55 #3
hvordan giver jeg dig point?
Avatar billede goldmember Nybegynder
12. marts 2008 - 22:12 #4
Det ved jeg egentlig ikke, da jeg ikke er her så tit...
Prøver bare at hjælpe.

Håber det hjalp.