Avatar billede torben lind Forsker
21. februar 2008 - 21:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

automatisk besked om mail i outlook.

hej allesammen.
I forbindelse med hjælp i et andet spørgsmål er jeg begyndt at bruge outlook.
Er der en måde hvorpå jeg kan indstille outlook til at komme med en besked når der er en ulæst mail.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. februar 2008 - 21:36 #1
Hvilken version?
Avatar billede salokjaer Nybegynder
21. februar 2008 - 21:39 #2
Ja, det kan du godt, men det kommer an på hvilken version af outlook du bruger.
Igen via funktioner, indstillinger, kan du konfigurere dit outlook med alverdens detaljer.
Ny post meddelelsen vises i ca. 5 sekunder i højre hjørne, når der tikker en mail ind. Får du mange i løbet af en dag, kan det godt virke irriterende. Her skal du bruge autoarkiver i outlook der automatisk kan flytte meddelser til mapper du har oprettet under indbakken.
Jeg kan kun anbefale at købe hæftet om outlook; det giver svar på alle FAQ.
Fortsat god dag/aften
Avatar billede torben lind Forsker
21. februar 2008 - 21:46 #3
til john stigers.
jeg bruger 2007 udgaven.
til salokjaer.
jeg har fundet ud af det ud fra din løsning.
angående køb af hæfte må det vente en rum tid da jeg opholder og arbejde i Polen så det må vente til jeg kommer hjem til DK.
tak for hjælpen.
Avatar billede salokjaer Nybegynder
21. februar 2008 - 22:05 #4
Der findes sikkert nogle hjælpehæfter til outlook på nettet. Super; at du kan bruge løsningen. Fortsat godt ophold i Polen.