Avatar billede trekkies Juniormester
21. februar 2008 - 13:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MSN logget ALTID på

Hej alle sammen

Min kæreste har MSN og har gjordt så den logger på, når at man logger ind i windows, men nu bruger hun den på arbejde, og skal ikke bruge den mere her hjemme, men vi kan ikke få den til at lade være med at logge på, vi begge har prøvet næsten alt.
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. februar 2008 - 13:26 #1
funktioner->indstillinger->flueben fra på "Kør Windows Messenger, når Windows starter".
Avatar billede michael_stim Ekspert
21. februar 2008 - 13:29 #2
Skulle det ikke hjælpe, kan du prøve:
start->kør, skriv msconfig og tryk enter. Der under tabben "Start" kan du fjerne fluebenet ved msnmsg (tror jeg det hedder). Kræver omstart.
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. februar 2008 - 10:36 #3
Kører det?
Avatar billede trekkies Juniormester
23. februar 2008 - 17:49 #4
Det ser det ud til.
Men jeg vil undersøge det nærmere på tirsdag, når jeg har fri.
Men du må gerne lægge et svar, da det ser ud til at virke.
Avatar billede trekkies Juniormester
26. februar 2008 - 21:36 #5
Nu er det testet igennem, og MSN logger ikke på automatisk mere.
Tak for hjælpen.
Du er velkommen til at lægge et svar.
Avatar billede michael_stim Ekspert
27. februar 2008 - 08:35 #6
Du lægger bare selv et svar og accepterer. Jeg samler ikke på point ;o)
Avatar billede trekkies Juniormester
05. marts 2008 - 20:47 #7
Okay, men så tak for hjælpen.