Avatar billede maggie22 Nybegynder
20. februar 2008 - 23:12 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sipix vil ikke findes

HJÆLP!!!! Jeg har fået ny computer og vil installere mit Sipix Stylecam deluxe, men computeren kan ikke finde mit cam... Hvor finder jeg ellers en driver jeg kan downloade der kan passe med vista???

PLZ hjælp..
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2008 - 08:09 #1
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2008 - 08:11 #2
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2008 - 08:13 #3
http://www.softwaredriverdownload.com/sipix_stylecam_deluxe_driver.html

der er nok af muligheder. den er måske ikke lavet til vista
Avatar billede maggie22 Nybegynder
23. februar 2008 - 14:16 #4
Mange 1000 tak. jeg brugte den med google, da de ander ikke ville virke sammen med. Er du sød og poste et svar til mig?

Og igen: MANGE gange tak.
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2008 - 14:44 #5
behold selv de point samler ikke på dem.
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2008 - 15:57 #6
du skal lukke dit spørgsmål
Avatar billede maggie22 Nybegynder
27. februar 2008 - 01:11 #7
Hej igen.

Fik jeg lukket det nu? Jeg tror jeg fik lavet lidt ged i den før. Men jeg trro det hjalp nu.
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2008 - 07:52 #8
ja det er i orden - det var ellers ikke meningen jeg skulle have point men ok jeg takker
Avatar billede maggie22 Nybegynder
27. februar 2008 - 09:26 #9
sfl skal du da have de point. Jeg har selv siddet i dagvis og knoklet med det dumme webcam, så det er det mindste jeg kan gøre.

Hav en fortsat go dag og mange tak for hjælpen.

Mvh. Mig