Avatar billede dail Nybegynder
20. februar 2008 - 20:23 Der er 1 løsning

Rejse til de varmelande denne weekend

Hej "Eksperter"

Min kæreste og mig vil meget gerne afsted til et varmt feriemål i den førstkommende weekend, men kan ikke finde nogen rejser. Vi kan finde lidt fra Kastrup, men da vi kommer fra midtjylland ville det jo være nemmest med noget fra Århus, Aalborg eller Billund.

Det skal enten være til Tenerife, Gran Canaria, Lanzarote. Egypten og Marokko kunne også være en mulighed.

Nogen der lige kan finde en rejse vil det være helt fantatisk eller har et tip til hvor vi skal søge (synes vi har prøvet alt)
Avatar billede evildoctor Praktikant
21. februar 2008 - 21:04 #1
Vi har netop rejst via Hamburg. Fandt noget på www.lastminute.de
Der kan du udspecificere hvad du vil, hvor længe og så videre...