Avatar billede 2fugl Nybegynder
20. februar 2008 - 18:29 Der er 6 kommentarer

USB - Bluetooth

Er der nogen der kan hjælpe mig med følgende - når jeg vil installere en USB enhed (uanset det er i hub eller direkte) kan computeren ikke finde drivere eller enhed ?
1. et webcam fra Bilka kan ikke installeres, men hos Bilka er der ingen problemer ?
2. har nu købt en USB-dongle og igen har jeg problemer med installeringen (det er købt på nettet, så der render jeg jo ikke lige hen og får det efterprøvet)
Da det for mig er et stort problem giver jeg max point (det er i øvrigt første gang jeg prøver dette)
Avatar billede dragonknight Juniormester
20. februar 2008 - 18:50 #1
Opdater XP med SP2, og alle opdateringer.

Fjern alle USB enheder i enhedshåndteringen en efter en, og genstart maskinen. Nu skulle den finde og geninstallere USB portene igen. Når den er færdig, prøver du at koble en USB enhed til en port.
Avatar billede malteq Nybegynder
20. februar 2008 - 19:51 #2
har du vista?
Avatar billede 2fugl Nybegynder
20. februar 2008 - 20:37 #3
Nej XP, men jeg har selv siddet og rodet lidt og opdagede at den manlede en dll fil, som jeg så har hentet og det hjalp tilsyneladende, så jeg roder lidt videre, men derfor er al hjælp da kærkommen.
Avatar billede dragonknight Juniormester
20. februar 2008 - 20:40 #4
Har du prøvet det jeg skrev ? ? ?
Avatar billede 2fugl Nybegynder
20. februar 2008 - 21:34 #5
nej ikke endnu, det er vist en længere process, det det bliver ikke for i morgen, hvis ikke computeren besinder sig inden.
Avatar billede 2fugl Nybegynder
24. februar 2008 - 14:33 #6
Til jer der prøvede at give en hånd med, tak skal i have :-) USB donglen har jeg fået til a køre, nu skal jeg bare have fundet ud af hvordan det virker så jeg kan redigere i min telefon :-( WebCam har jeg opgivet ingen af mine maskiner kan den insr´talleres på, men jeg har et Stevison (fra H.Nyborg) det installeres uden problemer begge steder :-)
Tak for denne gang, jeg får nok uden tvivl brug for hjælp en anden gang :-)