Avatar billede tjekdenne Nybegynder
16. februar 2008 - 10:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Picasa2 konfiguration & installation

Efter at man har installeret Picasa2 tilbyder programmet at scanne hele computeren for efterfølgende at tilbyde muligheden for at importere samtlige billeder på computeren ind i Picasa2-programmet

Jeg har installeret en ny hardisk, og omrokeret lidt på billedefiler på min computer.

Spørgmål: Kan man ikke få den funktion frem igen, hvor programmet tilbyder at scanne hele computeren igen?

PS: Det er ikke en løsning at afinstallere Picasa2 og geninstallere det
Avatar billede perhol Seniormester
16. februar 2008 - 16:04 #1
Der er en menu der hedder Værktøjer, i den et punkt der hedder Mappeadministration.
Der kan du bestemme mapper der skal scannes én gang, mapper der altid skal ovevåges (alle ændringer/tilføjelser scannes) eller mapper der ikke skal være i Picasa.
Avatar billede tjekdenne Nybegynder
17. februar 2008 - 09:16 #2
tak