Avatar billede warlockk Nybegynder
15. februar 2008 - 16:37 Der er 7 kommentarer

Kontrolpanel PLUDESLIG TOM

I dag da jeg started min pc op,er mit kontrolpanel pludselig bare TOM.......
Avatar billede snowball Novice
15. februar 2008 - 17:55 #1
Prøv og hent denne fil: http://www.geertsen.dk/download/vista_empty_ctrlpanel.bat

Gem den på dit skrivebord, højreklik på den, vælg "Kør som administrator" og klik på "Fortsæt".

Det scriptet gør, er at genstarte et par tjenester som muligvis har noget med problemet at gøre.
Avatar billede alyz Nybegynder
15. februar 2008 - 21:40 #2
Jeg har prøvet det samme, det var pga. vista SP1

Hvis du har installeret beta udgaven af SP1 tidligere også nu lagt SP1 ind, så er der problemer. Afinstaller SP1 og bagefter beta udgaven.
Avatar billede warlockk Nybegynder
15. februar 2008 - 22:20 #3
Ja det kunne godt lyde som om det var fejlen, men har haft den sp1 beta installeret i nogle måneder nu, men er kommet ind til tilføj og fjern programmer, men synes så bare ikke jeg kan finde den sp1 og få den fjernet igen
Avatar billede alyz Nybegynder
16. februar 2008 - 12:06 #4
Du skal ind i windows komponenter
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2008 - 20:00 #5
fejlsikret tilstand måske
Avatar billede starknight_is Nybegynder
19. februar 2008 - 23:28 #6
SP1 er stadig en BETA (Prøvestadie)
Den er kaldt for RC1 (Release Candidate) så ingen burde forvente på dette stadie at den kører uden fejl...!
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2008 - 08:40 #7
bare et spørgsmål

du skulle vel ikke have installeret nero på din maskine