Avatar billede skildpadden Nybegynder
13. februar 2008 - 11:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ASP til dll-fil

Jeg har et script i en asp-fil.

Er der nogen som ved om det er muligt at lave den om til en dll-fil i stedet?
Avatar billede uggi16 Nybegynder
13. februar 2008 - 11:30 #1
Det kan du ikke med ASP, men C#.NET (og ved hjælp af en ASP.NET form) kan du.
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2008 - 13:31 #2
Hej du kan godt lave en asp script om til en dll fil. hvis det er kan jeg godt hjælpe dig..
Avatar billede skildpadden Nybegynder
14. februar 2008 - 13:44 #3
webiis: Det lyder rigtig godt...

Kan du forklare hvordan jeg gør det?
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2008 - 13:51 #4
Du kan lave det i Visual Basic, hvis du ikke har forstan på vb, kan jeg lave det til dig for et minder beløb.
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2008 - 13:52 #5
da jeg ikke kender dit script kan jeg ikke helt hjælpe men ellers kan du læse på dette link http://www.asp.dk/articles.asp?mode=show_article&article_id=38&tech_id=11
Avatar billede skildpadden Nybegynder
14. februar 2008 - 14:01 #6
Tak for linket... Jeg prøver at kigge på det - hvis det går helt galt vil jeg gerne bevare muligheden for at tage imod dit tilbud.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
14. februar 2008 - 14:01 #7
Hvis du laver et svar, får du også lige points.
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2008 - 14:16 #8
Jamen det var da så lidt.