Avatar billede ltpjevs Nybegynder
12. februar 2008 - 17:35 Der er 2 kommentarer

nye spil vil ikke køre

jeg har pt. købt 3 nyere spil call of duty 4,monster madnes og hard to be a god. og de vil enden ikke finde cden eller også så laver den en windows fejl =( den kan dog kodt køre ælder spil som the witcher,wow og death to spies.
jeg kan simpel hend ikke finde fejlen og håber der er nogle der kan hjælpe.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. februar 2008 - 09:36 #1
kan du give lidt mere bskrivelse af fejlen.. og hvilken grafikkort har du?..
men det første du bør gøre er at opdatere drivere til din motherboard, lydkort, og grafikkort.. og prøv igen..
Avatar billede skynet Nybegynder
13. februar 2008 - 15:53 #2
Tror muligvis det er pga. dit grafik kort ikke understøtter shader 3,0 eller 4,0. Har selv lige købt et 8800 GTS 512mb 1995.kr og det spiller perfekt CoD4.