Avatar billede meelodi Nybegynder
11. februar 2008 - 00:03 Der er 1 kommentar

visning af videoklip på hjemmeside

hej

jeg har store problemer, jeg er ikke god til koder og jeg skal have lagt et videoklip op på min hjemmeside som jeg har hos one.com.
filerne hedder ifo.

er der et program man kan ligge disse filer ind i også bruge ftp til at ligge dem på hjemmesiden?

mvh
pia
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
11. februar 2008 - 04:45 #1
med Super kan du foretage stort set alle multimedie konverteringer http://www.erightsoft.com/SUPER.html ("SUPER © does for FREE what other encoders CAN'T do for money" hehe)
man skal zappe lidt rundt på siden før downloadlink kommer, ser ud som om der sættes en cookie på et tidspunkt, og så kommer linket frem :-)