Avatar billede crazyden Nybegynder
07. februar 2008 - 21:30 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

Sletning af TDCsikkershedpakke

hej.
jeg har prøvet at slette min tdc sikkerheds pakke, og nu har den vidst slettede lidt af det og kan ikke slette resten. det er på min bærbar med vista, den gør sårn jeg ikke kan komme på nettet. og har prøvet inde i tilføj/fjern program der skriver den bare windows installer den funktion du prøver at benytte er på en nætværksadresse, som ikke er tælgengelig. jeg har også prøvet i fejsikker tilstand jeg kan bare ikke få det væk!

håber i kan hjælpe
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. februar 2008 - 21:45 #1
spørg tdc..?
det er vel gratis, hvis du er abonnenet.?
Avatar billede haverslev Novice
07. februar 2008 - 21:45 #2
Avatar billede tiger_dk Mester
07. februar 2008 - 21:45 #3
Kan du kommet på nettet fra en anden maskine ? Hvis så hent det her
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;290301 eller det her http://www.ccleaner.com/ det burde kunne fjerne det !
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. februar 2008 - 21:45 #4
sorry, se bort fra min kommentar,..da den jo ikke er til meget hjælp..sorry.!!
Avatar billede crazyden Nybegynder
07. februar 2008 - 21:46 #5
ja har jeg også tænkt mig imorgen og har bare lige haft den på prøve i 30 dage, men kunne godt ske der var nogen her inde der vidste det.
Avatar billede crazyden Nybegynder
07. februar 2008 - 21:47 #7
haverslev det kan jeg jo ikke, står der ogsåå.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. februar 2008 - 21:49 #8
har du et gendannelse punkt, fra før du brugte pakken..?
--men hvis du bruger det, vil miste programmer, og andet data, du har har efter dette tidspunkt.!
Avatar billede tiger_dk Mester
07. februar 2008 - 21:49 #9
Hvis du ikke vil have TDC sikkerhedspakke, så få Kaspersky Internet Security 7.0, det er et kanont program !

Se et godt tilbud her http://www.spywarefri.dk/virus.htm#Kaspersky
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. februar 2008 - 21:51 #10
undskyld for spam...!!
Men tiger dk, har du noget at gøre med tiger butikkerne .?
Avatar billede tiger_dk Mester
07. februar 2008 - 21:52 #11
nej
Avatar billede haverslev Novice
07. februar 2008 - 21:53 #12
Det er fordi du er begyndt at slette det på en "alternativ" måde.
Hvis du sletter eller havde prøvet på at slette den som beskrevt, så går den online og afinstallere - prøv en sys. gendannelse som bartfreak foreslaå og derefter afinstall
Avatar billede crazyden Nybegynder
07. februar 2008 - 21:54 #13
bartfrak har prøvet og gendanne hvor pakken virkede det hjælper ikke.
Avatar billede crazyden Nybegynder
07. februar 2008 - 21:57 #14
ja du har ret haderslev det var fordi den selv spurgte om den skulle fjerne men så fjernede den ikke det hele, og nu har jeg prøvet og tage det der program fra microsoft ned på en usb nøgle også over men så kommer dnem ed det her. der opstod en microsoft VBScript-kørselsfejl.
Avatar billede crazyden Nybegynder
07. februar 2008 - 22:02 #15
nu prøvede jeg så og køre det som adminstrator og så instalerede den, og nu har jeg prøvet og slette det og det gik rimeligt hurtigt. og nu har jeg genstartet også ser ejg om det er der.
Avatar billede crazyden Nybegynder
07. februar 2008 - 22:05 #16
ja nu er den så væk fra tilføj/fjernprogram men det er stadig på computeren og det åbner stadig og kommer med en fejl?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. februar 2008 - 22:06 #17
sorry igen , men hvorfor så kalde sig et nick, som realetere til en butik..?
er blot nysgerig..sorry
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. februar 2008 - 22:09 #18
--
jeg ville bruge hijackthis, også slette mapperne manuelt, slette tidligere systmgendannelse punkter.
evt. også slette i regedit, meeeeen det er ikke at anbefale.!
Avatar billede haverslev Novice
07. februar 2008 - 22:09 #19
Ps. Du skal være meget varsom med nedenstående og du skal være 100% sikker på at det er den rigtige du sletter.
Lav evt. et sys. gendannelse punkt først.

Klik på start, klik på kør, skriv: regedit + ok.
Find nedenstående streng og slet mappen som har navnet på det program der laver ballade. Find mappen under:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
Avatar billede crazyden Nybegynder
07. februar 2008 - 22:15 #20
haverslev skal jeg helt præcis skrive det der regedit + ok. hvis jeg skriver det kommer den bare op med + kan ikke importeres: der er opstået en fejl under åbning af filen. der er muligvis en systemfejl på disken eller filen.
Avatar billede haverslev Novice
07. februar 2008 - 22:20 #21
du skal KUN skrive: regedit    tryk på ok
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. februar 2008 - 22:22 #22
tror ikke det er en god ide.!
hvis spørger skal redigere i regedit, skal der en super guide til, ellers kan det gå gruelig galt.
men håber det bedste..O/
Avatar billede crazyden Nybegynder
07. februar 2008 - 22:24 #23
jeg er kommet der ind til uinstall men der er ikke noget der hedder tdc også noget andet, der er slet ikke noget med tdc?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. februar 2008 - 22:24 #24
tryk start/tryk Kør/skriv/    regedit

et progam popper op..følg stien, er du tvivl, så SPøRg..O)
Avatar billede crazyden Nybegynder
07. februar 2008 - 22:27 #25
jeg er kommet der ind til uinstall men der er ikke noget der hedder tdc også noget andet, der er slet ikke noget med tdc?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. februar 2008 - 22:30 #26
glem det , lad være med at sidde og rode i regedit, da det sikkert er 1. gang du gør det.!
Der er sikkert en bedre løsning.!
Avatar billede crazyden Nybegynder
07. februar 2008 - 22:31 #27
jamen hvad skal jeg så gøre? og nej har faktisk gjordt det en gang før. og der lykkedes det.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. februar 2008 - 22:37 #28
ring til tdc...
Avatar billede crazyden Nybegynder
07. februar 2008 - 22:45 #29
gør jeg også imorgen.
Avatar billede tiger_dk Mester
08. februar 2008 - 12:49 #30
-bartfreak - man skal vel kaldes sig et eller andet !
Avatar billede crazyden Nybegynder
08. februar 2008 - 17:36 #31
ja den diskussion kan i tag i et andet indlæg, har fået svar på mit spørgsmål. jeg ringte til tdc og de sendte en guide.
Avatar billede haverslev Novice
09. februar 2008 - 08:17 #32
Den guide, kan du ikke lige i store træk skrive, hvad den lød på, så andre i samme situation også kan få glæde af den - iflg. reglerne skal du lige skrive løsningen:
http://expfaq.dk/luk_spm#luk_spm
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
09. februar 2008 - 16:58 #33
hvad er løsningen så..?