Avatar billede squazz Novice
07. februar 2008 - 14:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gemme smileys i MSN?

Hey eksperter,

Jeg skal til at formatere min computer, og har taget backup af alt hvad jeg skal bruge, dog ikke af mine MSN ikoner, da det er begyndt at blive til en del "smileys/ikoner" har jeg egentligt ikke lyst til at skulle finde/tilføje dem alle igen, er det en måde hvorpå man kan gemme disse filer?
Avatar billede old-faithful Praktikant
07. februar 2008 - 14:57 #1
Efter en hurtig Google-søgning, lader det til at MSN gemmer sine emoticons/smilies i flg. mappe:

    C:\ >> Documents and Settings >> (your username) >>
    Application Data >> Microsoft >> MSN Messenger >>
    (folder with random numbers) >> CustomEmoticons

Filerne er nok skjulte, så du skal slå visning af skjulte filer/mapper til.
Avatar billede squazz Novice
07. februar 2008 - 17:54 #2
Jeg ved de gemmer sig der, men da mapperne består af (folder with random numbers) plus at de ligger i en klam fil og ikke som JPEG eller lign...

Der er ikke nogen som kender et program som kan "hente billederne" så jeg på den måde kan gemme dem?
Avatar billede squazz Novice
16. februar 2008 - 17:17 #3
Som repetation af spørgsmål:P

Der er ikke nogen som kender et program som kan "hente billederne" så jeg på den måde kan gemme dem?
Avatar billede old-faithful Praktikant
16. februar 2008 - 20:42 #4
Avatar billede squazz Novice
16. februar 2008 - 22:34 #5
THX man, programmet virker lige som det skal :D

Hvis du lige smider et svar får du nogle point :P
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. februar 2008 - 00:47 #6
Så fandt vi alligevel en løsning :-)

Her er mit svar!
Avatar billede squazz Novice
17. februar 2008 - 12:03 #7
Hehe, jeg mente også nok der var et program til det, har bare ikke kunnet finde det...