Avatar billede solebob Nybegynder
05. februar 2008 - 15:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PC vil ikke genstarte

Hej
Jeg har det problem at min pc ikke vil starte
dog kan jeg få liv i den ved at fjerne strøm stikket og vente et par minutter så kommer der liv i den efter 3-5 min.
Det hele startede med at min gamle HD gik død og jeg har derfor sat en ny HD i men når den skal genstarte stå den helt stille og der sker intet.
Det er som om at den ikke sender strøm nok til mit motherboard og ligesom starter PCen
Avatar billede matcho Nybegynder
05. februar 2008 - 16:16 #1
Prøv og gå ledningerne efter.og måske skifte batteri på bundkort.
Avatar billede solebob Nybegynder
06. februar 2008 - 09:15 #2
Hej matcho
jeg har gemmen gået ledninger og batteriet er det ikke kun for at reset Bios ???
men vil da lige prøve det.
Avatar billede solebob Nybegynder
06. februar 2008 - 12:58 #3
Matcho kan du ikke lige smide et svar det hjalp med at skifte batteriet
så du skal jo have dine point ;D
Avatar billede matcho Nybegynder
06. februar 2008 - 13:14 #4
OK: