Avatar billede jesperwerge Nybegynder
04. februar 2008 - 14:42 Der er 1 løsning

jcraft flyt fil på remote server

Hej Eksperter,

jeg håber Thomaswintherberg læser dette :)

Jeg har udviklet et java lib, det levere en fil til en remote server via sFTP ved brug af lib jCraft.Jsch 0.1.20

At levere filen er ikke problemet

dog er det menningen at ved færdig upload til serveren, skal jeg flytte filen til en anden mappe på remote hosten.

Er der en der har arbejdet med jCraft og mulighvis har været ude for det samme? hvilken metode kan man bruge - har forsøgt med rename - men det virker ikke.

/werge
Avatar billede jesperwerge Nybegynder
05. februar 2008 - 12:35 #1
der var fejl i min rename methode, så den virker fint.

/werge