Avatar billede mcaspersen Nybegynder
03. februar 2008 - 22:28 Der er 1 kommentar

købt af VLAN switch

Jeg skal levere en VLAN swtich, der skal splitte et SBS2003 netværk op, så folk på de forskellige kontorer ikke kan se hindanden.

Da jeg ikke har stor erfaring med VLAN-opsætning, må det gerne være noget, som er bare lidt brugervenligt.

Jeg har set lidt på denne her:
ProCurve Switch 2650 (J4899B)

Håber at der er nogle, som kan give et par gode råd med på vejen.

Prisen bør ligge ca. 5.000 - 10.000
Avatar billede justrace Novice
03. februar 2008 - 23:27 #1
HP ProCurve switche er absolut noget af det bedre selskab. Fortsæt roligt med den beslutning. Du bør måske overveje en Gigabit løsning for at være på forkant med udviklingen, så i ikke pludselig står med en total udskiftning, i stedet for at opgradere efterhånden med den almindelige udskiftning/udbygning.