Avatar billede sebbers Nybegynder
03. februar 2008 - 22:04 Der er 1 kommentar

Battlefield 2 Spiciel Froce

Heej..
- Jeg har netop købt udvidelsen til battlefield 2, "Spiciel force" Men nå jeg efter jeg har installeret det, pøver og gå ind i det siger det at "Ligthning.fx" Mangler, selvom "Ligthning.fx" Ligger i den mappe hvor den ikk kan finde den.? Syns det er meget underligt..
- Nogle ider om hvad jeg kan gøre mod dette.?

- på forhånd tak :D
Avatar billede bravoosca Nybegynder
04. februar 2008 - 08:38 #1
Det kan skyldes at du mangler at downloade den nyeste patch til BF2.

Når du installer BF2: Special Forces, så installer den en gammel Patch oven i det som du har, så du skal lige ind på deres hjemmeside og hente den nyeste, så skulle problemet være løst.

http://www.ea.dk/downloads/2146/