Avatar billede xcc.dk Nybegynder
01. februar 2008 - 09:00 Der er 1 løsning

IBM ThinkPad R52p - Fejler under install af xp

Jeg har et mistisk problem som jeg ville høre om nogle af jer har prøvet før.

Jeg har forsøgt at installere windåse xp, men når den kommer til installation af hardwaren går den i sort og genstarter.
Min første tanke var at der måtte være en hardware fejl evt ram fejl, men jeg har revet den rundt i snart hele hirens boot cd, uden held, ram burn-in test, cpu test, burn-in system test, PC Doctor osv ... men intet kan få den til at gå ned ... den har købt test i loop en hel nat uden at gå ned (eller mange nætter i træk).

Jeg forstår ikke helt fejlen, og det skulle ikke være fordi det er meget special hardware, det meste i en r52 burde kunne findes af windows ?

Håber nogle af jer har nogle guld korn.
Avatar billede xcc.dk Nybegynder
10. juni 2008 - 13:38 #1
lukkes