Avatar billede ne-no Nybegynder
30. januar 2008 - 20:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Udkast til design?

Har siddet er tumlet lidt med mine egne design til en hjemmeside. Synes sku det er lidt svært at indkapsle en selv, men føler at jeg er i den rette retning.

Men hvad synes I/DU om dette design indtil videre?

http://www.neno.dk
Avatar billede w13 Novice
30. januar 2008 - 20:20 #1
Det ser umiddelbart superfedt ud. Meget artistic.
Avatar billede torotune Nybegynder
30. januar 2008 - 21:49 #2
Det ser meget prof ud. Det ligner meget noget der er klargjort til at blivet Flash'et lidt, så jeg havde håbet lidt på at lågerne åbnede sig når man smed musen henover forneden eller noget í den stil som en slags menu :-) Gode kontraster også.
Avatar billede highlighter Nybegynder
05. februar 2008 - 12:42 #3
Fedt fedt fedt
Avatar billede brita Nybegynder
10. februar 2008 - 16:21 #4
øv - jeg kan ikke se det. Har du allerede fjernet det?
Avatar billede ne-no Nybegynder
14. februar 2008 - 13:06 #5
Tak for responsen. Har fået sat noget af siden op, men vil løbende opdatere den. Muligvis lidt mere flash indover, men det ser jeg på til senere.
Avatar billede eerikk Nybegynder
27. februar 2008 - 13:21 #6
Flot, men dit billede til "CV" passer SLET ikke til et CV. Det er alt for "Hey jeg er frækkert"-agtigt og flabet. Men ellers er det skidekreativt og fed stil.
Avatar billede duddimai Nybegynder
12. marts 2008 - 18:44 #7
ret nice...og sjovt med det dér puzzle...jeg fik det samlet hehe...