Avatar billede nusica Nybegynder
30. januar 2008 - 01:39 Der er 4 kommentarer

Windows xp

Jeg ved ikke om det er rette sted jeg skriver men prøver.

Med min pc hører der er genoprettelses cd med hvor der ligger windows xp home edition men når jeg prøver at køre den får jeg afvide at jeg skal skrive administratorkode men en sådan har jeg aldrig haft da jeg købte pc satte jeg den til og den kørte.

Er der noget at gøre eller?
Avatar billede Jensen DK Novice
30. januar 2008 - 07:05 #1
Prøv at tryk enter.
Avatar billede Jensen DK Novice
30. januar 2008 - 07:08 #2
Når den beder om koden, glemte jeg at skrive.
Avatar billede dtloh Nybegynder
30. januar 2008 - 20:44 #3
Hvis du har glemt din administratorkode, kan du downloade en Superbootcd:

http://www.9down.com/Hiren-s-BootCD-v7-0-5263/

Når du har brændt den, og booter med den i pc'en, kan du gennem dem, ændre din administratorkode.

Så skulle det virke :)
Avatar billede Jensen DK Novice
31. januar 2008 - 07:02 #4
Der er næsten aldrig password på admin, så bare tryk enter.