Avatar billede tx-p Nybegynder
29. januar 2008 - 23:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ide til en ny side?

Ja som overskriften lyder, er der nogen der har en eller flere ideer til en hjemmeside? da jeg er gået kold...

Takker på forhånd

ps. undskylder hvis spørgsmålet blev oprettet i den forkerte kategori
Avatar billede bertelbrander Praktikant
29. januar 2008 - 23:37 #1
Du kunne lave en side for vandpytte elskere, hvor de kan udveksle erfaringer om hvordan man holder vandpytten tilpas mudret og hvordan man skifter vand i vandpytter uden at ødelægge den økologiske balance i pytten...

Jeg tvivler på at der er ret mange af den slags sider så der må være et stort marked...

Hvis du vil lave siden i PHP er kategorien sikkert rigtig.
Avatar billede tx-p Nybegynder
29. januar 2008 - 23:42 #2
okay, godt nok...
har nu ikke lyst til at lave en side om det, men jeg kan også godt forstå, hvad det er du vil hen med...
er måske et lidt plat spørgsmå, men er der nogle der en smule mere seriøs svar, selv om dumme spørgsmål giver dumme svar ^^
Avatar billede bertelbrander Praktikant
29. januar 2008 - 23:47 #3
Hvis jeg skal forsøge at være en anelse seriøs.
Snakker vi om en hobby side eller snakke vi om en stor kommerciel side?

Hvis det er det første, så lav noget om noget du brænder for, derved er der størst chance for at du får succes. De færreste 16 årige drenge kan banke en fornuftig håndgerningsside op at stå og jeg ville lave verdens værste fan side hvis jeg blev sat til at lave en om håndboldlandsholdet.

Snakker vi en stor kommerciel side, drejer det sig mest om at finde den niche i markedet du kan udfylde.

Under alle omstændigheder har jeg svært ved at fortælle dig hvad du skal lave en hjemmeside om.

PS: www.vandpytte-elskeren.dk er stadig ledig...
Avatar billede tx-p Nybegynder
29. januar 2008 - 23:56 #4
hehe...
regnede også med, at det ville være svært for andre at forstå / skrive et forslag, da jeg intet skrev osv ^^
men jeg har nogle ideer nu, så hvis du vil have pointene, må du gerne få dem, da du sådan set har kommet med et svar.
Avatar billede bertelbrander Praktikant
30. januar 2008 - 00:01 #5
Jeg samler ikke på point.
Vent lidt og se om ikke der skulle dukke et "rigtigt" svar op.
Avatar billede tx-p Nybegynder
30. januar 2008 - 00:10 #6
okay...
har skam allerede nogle ideer, så vil lukke den nu eller hvad det nu bliver kaldt her.