Avatar billede dael Nybegynder
28. januar 2008 - 20:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ingen effekt i GP for OU’erne

I Group Policy Management er der lavet en overordnet ”Default domain Policy” for Domainet. Der er ligeledes lavet nogle Organizational Unit hvor der er tilknyttet andre GP. Mit problem består i at mine ændringer/policy virker kun når jeg laver dem i mit GP ”Default domain Policy” men ikke i de andre GP for OU’erne. Og det er et problem da jeg skal differentier nogle Desktop rettigheder og udseende på forskellige user.

Håber der er nogen der ved vad problemet kan være.

/DAEL
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2008 - 20:18 #1
"nester" de brugere / computere der skal påvirkes i OUérne ?
Avatar billede dael Nybegynder
28. januar 2008 - 20:26 #2
Jeg er desværre ikke med på hvad du mener med "nester"
Avatar billede a1a1 Novice
28. januar 2008 - 20:36 #3
jeg tror der menes (henrik mener) om brugenes gpo overskriver dine OU, det lyder sånnn....
Avatar billede dael Nybegynder
28. januar 2008 - 20:37 #4
OK... er det fordi mine OUer er oprette forkert?
Avatar billede fedora Nybegynder
28. januar 2008 - 21:26 #5
har du kørt en update i cmd?

jeg mener den hedder: gpoupdate /force
Avatar billede dael Nybegynder
28. januar 2008 - 21:35 #6
Ja..
Avatar billede dael Nybegynder
28. januar 2008 - 21:36 #7
Hvornår kan jeg aflæse mine ændringer i "Group Policy Results" i GPMC
Avatar billede arnholst Nybegynder
28. januar 2008 - 23:18 #8
De desktop settings du gerne vil lave, er de lavet i brugerdelen eller i computer delen af GPO'en ?? og alt afhængig af i hvilken del, er der så enten brugere eller computere i de OU hvor de er lagt på, sådan at de kan virke ??
Avatar billede dael Nybegynder
29. januar 2008 - 08:29 #9
De er lavet i brugerdelen og er lagt til en bruger OU
Avatar billede dael Nybegynder
22. marts 2008 - 21:15 #10
Har fundet fejlen!
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2008 - 10:06 #11
og hvad var fejlen så ?