Avatar billede ken.j Nybegynder
28. januar 2008 - 11:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Er denne bærbar god?

Hej Alle sammen..

jeg er ved at købe ny bærbar..

ville hører om den her er god eller om jeg har glemt noegt..

jeg skal have meget musik liggede på den og gå på nettet og se film også..

den skal støjsvad og bare kunne kører hurtigt på neetet og mit musik..

har kigget lidt på denne..
er denne god nok?

14,1" WXGA+ 1440x900 - 6324W (100304)
2048MB (1024x2) DDR2 667/PC5300 SODIMM Zepto anbefaler (130121)
120GB 7200rpm SATA Harddisk (140034)
Zepto Zpro trådløst netværk (ABGN) 300Mbit (260027)
SAMSUNG DVD-RW DL Brænder (150123)
DK tastatur layout, Hvid (170097)
6 Cell batteri til 6X24 (250324)
NVIDIA® Geforce 8600M GT (800104)
Miljøafgift (300108)
OnlineRabat (901205)
Microsoft® Windows® XP Home DK + Office Prøveudgave (200001)
2.20 GHz Intel C2 DUO T7500 800MHz 4MB (120627)

skal give 8200kr incl. moms

Håber i kan hjælpe mig..

Hilsen Ken
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. januar 2008 - 11:59 #1
Det er en fin maskine der vil dække alle dine behov, zepto er dog kendt for at larme lidt med blæserne.. Men bestemt ikke noget overdrevet.
Avatar billede ken.j Nybegynder
28. januar 2008 - 13:22 #2
Okay..

mange tak

har du noget som er bedre til mig?

måske lidt billigere..
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. januar 2008 - 13:40 #3
Avatar billede ken.j Nybegynder
28. januar 2008 - 13:49 #4
hva er det som er bedre ved denne her ind den anden?
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. januar 2008 - 14:05 #5
prisen
Avatar billede ken.j Nybegynder
28. januar 2008 - 14:09 #6
ik andet ind det?
Avatar billede dinirex Nybegynder
28. januar 2008 - 14:24 #7
Ja prisen er mindre, men tilgengæld skal du sende den til rep. hver 2. uge...

Acer er et meget dårlig mærke når det kommer til bærbar, de har mange billige maskiner, som folk uden viden indenfor IT glædelig køber... Men så finder de hurtigt ud af hvor dårligt et køb de har gjort...

Jeg vil klart købe Zepto'en hvis jeg var dig... Det med blæseren har jeg ikke hørt, og mange i min omgangskreds kører zepto, ikke en af dem kan man hører, ej heller min egen.

Så for at besvare dig spørgsmål så: Ja, den er god, og nej du har ikke glemt noget...
Avatar billede ken.j Nybegynder
28. januar 2008 - 14:46 #8
mange tak for det gode savr

hvis jeg nu måske ville havde noget der var lidt billege men stadigvæk godt til mit behør.. og fra zepto.. hva ville du så anbefalde dinirex?
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. januar 2008 - 14:52 #9
zepto har dårlige blæsere, dårlig bygge kvalitet og laver deres CPU af vådt toilet papir.. Se jeg kan også komme med totalt udokumenterede påstande.. Acer er lige så god kvali som zepto til hver en tid.. ASUS, IBM og HP er dog bedre
Avatar billede dinirex Nybegynder
28. januar 2008 - 16:51 #10
drgonzo, jeg bygger mine anbefaleringer ud fra erfaring... Alle jeg kender som har haft en acer har fortrudt købet... Jeg havde en ven, som jeg anbefalede ikke at købe acer, han gjorde det dog alligevel, og da en fyr kom ud for at hente bærbaren på hans virksomhed, fortalte han, at han hente omkring 20 - 40 acer om måneden til rep.

Jeg har ikke hørt noget om Zepto, men jeg siger ikke de er perfekte, for det er der ingen der er. Jeg kender ca. 30 person der alle kører med Zepto, hvor de virker perfekt, og ingen af de fejl, som du hentyder til... :D

Jeg kører selv Zepto, og selv om den ene efterhånden snart er 3 år gamle, kører den perfekt, og den kan være med på selv de fleste spil idag, og da jeg købte den gav jeg 6k! Det køb har jeg bestemt ikke fortrudt..

Men efter mine erfaringer, har jeg måtte konkludere, at indenfor bærbar verdenen er acer ikke et godt produkt, men det er deres projektor derimod...

TOPIC:

Efter de krav du har sat med musik og hurtig på nettet, og du ikke har tænkt dig, at spille de vilde spil på den, vil jeg nok anbefale en Znote 3215W - Studie

med følgende Konfiguration:

SAMSUNG COMBO CD-RW/DVD
Keyboard 3x1x DK
15,4" WXGA 1280x800 - 3215WD
6 Cell Batteri
Miljøafgift
Intel® GMA X3100
Onlinerabat 3215W VALUE
1,66 GHz Intel® Core™2 DUO T5450 667MHZ 2MB
2048MB (1024x2) DDR2 667/PC5300 SODIMM
160GB 7200rpm SATA Harddisk
Zepto Zpro trådløst netværk (ABGN) 300Mbit
Microsoft® Windows® XP HOME MCE DK + Office Prøveudgave

Til en pris af kr 6040,00 + moms

Men forhør dig lidt rundt omkring, kan jo være du falder over et bedre tilbud... Desuden er ASUS og HP også gode mærker som drgonzo...
Avatar billede neophyte Nybegynder
29. januar 2008 - 20:28 #11
For lige at kommer med en inskydelse vil jeg osse lige forsvare zepto lidt... Det med blæser støjen kan man fixe med en bios update.... Kender selv 2 der har dem og de siger ikke en lyd...